Piękno kobiety - odblask piękna Boga

Opublikowane przez Ukryte Piękno 6.4.18 1 komentarz

Piękno kobiety - odblask piękna Boga


Czy ksiądz biskup zna się na kobiecości?
 Co ma do powiedzenia na temat piękna?






Nie planowałam tego wywiadu. Po prostu wybrałam się na katechezę księdza biskupa Andrzeja Przybylskiego zatytułowaną "Oblicza miłości", skierowaną do ludzi młodych - dopiero szukających swojej drogi, a  także tych którzy już wybrali, np. małżeństwo. W trakcie słuchania, zrodziło się w mojej głowie pytanie... Ciekawe co ksiądz biskup może powiedzieć o kobiecości? Czy zgodzi się na wywiad? W notesie zanotowałam prędko kilka pytań. Miałam tremę, czułam się trochę niepewnie. Czy w ogóle uda mi się do niego podejść? Był późny wieczór, miałam wątpliwości. Na pewno gdzieś będzie się spieszył, jest już zmęczony... Katecheza dobiegała końca. Chwila wahania i postanowienie - idę. Dziś stwierdzam, że to była dobra decyzja! Zapraszam do słuchania.

Jakie piękno Bóg ukrył w kobiecie?
Jak powinnyśmy dbać o swoje piękno?
Czy czasem powinnyśmy je ukrywać?




Jeśli jesteście ciekawe jak ks. bp. Andrzej Przybylski odpowiedział na te pytania, zapraszam do słuchania!




Wywiad przeprowadziła Karolina Kargol.