PRZEDŚWIĄTECZNIE

Opublikowane przez Ukryte Piękno 15.12.17 4 komentarzy

Czas przedświąteczny jest dla mnie czasem intensywnych przygotowań związanych z generalnymi porządkami w domu oraz przygotowywaniem potraw świątecznych. 



W związku z tym, że interesuję się fotografią i staram się prowadzić zdrowy styl życia, postanowiłam wyjść z domu, aby móc troszkę aktywnie spędzić czas na świeżym powietrzu.




Dzięki wyprawie wzbogaciłam się o nowe zdjęcia, którymi chciałabym się z Wami podzielić, aby pokazać, jak ja jako kobieta przeżywam ten intensywny czas.🙂





Po drodze mijam ludzi, którzy śpieszą się do pracy, często w wielkich korporacjach, które „mega” pochłaniają osobisty czas pracownika. Nierzadko są to żony i matki, które mają małe dzieci w domu.






Ruch na drogach coraz większy, a my coraz bardziej zmęczeni. Uważajmy więc na drogach i bądźmy ostrożni.







 


Mijam po drodze okna wystawowe i malowidła na ścianach budynków, które już od dawna przypominają mi o jednym: prezenty, prezenty, prezenty… Nic tylko mieć pieniądze i po prostu „szaleć”. Aczkolwiek staram się unikać pokusy nadmiernego i zbytecznego „shoppingu”.



Czas przedświąteczny to też czas spotkań z rodziną przy świątecznym stole, która jest niejednokrotnie oddalona od nas o wiele kilometrów.



I nie zapomnijmy o NAJWAŻNIEJSZYM GOŚCIU:




Z najlepszymi życzeniami Bożonarodzeniowymi

Karolina Wtorek



Tematy: