Stworzył mnie kobietą

Opublikowane przez Ukryte Piękno 10.11.17 Brak komentarzy
 STWORZYŁ MNIE KOBIETĄ!


CZYM TAK NAPRAWDĘ JEST MOJE PIĘKNO???
Wiele razy słyszałam to pytanie, zwykle byłam skłonna odpowiedzieć, że wcale nie jestem piękna, wiele mi brakuje, ciągle coś jest niedoskonałe... Patrzyłam bowiem z frustracją na mój wygląd zewnętrzny, aż na mojej drodze pojawił się KTOŚ kto prowadzi mnie do prawdziwego piękna, tego które jest głęboko w moim wnętrzu... Po tej drodze prowadzi mnie KOBIETA PIĘKNA W KAŻDEJ SFERZE - MIRIAM.

W dzisiejszym świecie odrzucamy przyjęcie daru piękna i kobiecości. Zmagamy się z naszym wyglądem, myśląc, że make-up, wchodzenie w nowe trendy, pogoń za markowymi ciuchami sprawią, że poczuję się bezpiecznie, piękna i kochana... że zaimponuję sobą innym...
A sedno naszego piękna jest zupełnie gdzieś indziej...
Zatem GDZIE MAM SZUKAĆ, ABY JE ZNALEŹĆ???
Odpowiedź jest prosta – W SOBIE SAMEJ

Inspiracją do tej drogi w głąb siebie jest dla nas Maryja. Idąc razem z Nią zachwycisz się sobą, darem twojej kobiecości, świątynią, którą jesteś, ukształtowana przez Boga, pełna Jego Obecności, blasku i powabu...
Jeśli tylko chcesz idź tą drogą i ŻYJ PEŁNIĄ KOBIECOŚCI!


Moje wnętrze wyrażam przez mój wygląd, zatem kobieta pełna harmonii i ładu wewnętrznego o wiele łatwiej wyrazi to na zewnątrz. Kobieta, która dba o czystość duszy i ciała potrafi zafascynować. 🙂

Analiza kolorystyczna pomaga w dobraniu dla Ciebie najlepszych kolorów ubrań, biżuterii czy odcieni kolorów w makijażu, w których będziesz dobrze wyglądać. Typ urody określa się w oparciu o kolor oczu, włosów czy odcień cery.

Dzięki analizie kolorystycznej dowiesz się:
  • Jaki jest Twój wyjątkowy typ kolorystyczny i jego szczegółowa charakterystyka.
  • Jak odpowiednio dobierać i komponować barwy w stroju.
  • Jakie wybierać wzory i tkaniny najlepiej oddające styl twojego typu kolorystycznego.
  • Jak za pomocą barw „modelować” sylwetkę.
  • Jak do twojego typu kolorystycznego dobierać obuwie, torebki, biżuterię.
  • Jak podkreślić urodę odpowiednio dobraną kolorystyką makijażu.


UWAGA!
 PAMIĘTAJ, ŻE JESTEŚ STWORZONA PRZEZ 
BOGA. WSZYSTKO CO STWORZYŁ BYŁO
 DOBRE= PIĘKNE!
 Nie poprzestawaj tylko na zewnętrznej stronie, 
 idź dalej… 
pozwól sobie siebie odkrywać …





Kamila Kruszyńska



Tematy: